luni, 27 decembrie 2010

Ne-am stins...


Priveste un pic pe geam..
Vezi cat de frumos e? Vezi ce fericiti sunt ei?
Si acum ma uit in jur .. si ce vad? Un brad cu multe luminite, un calculator si o oglinda lipsita de luciu, ma privesc.. Oare chiar eu sunt ea?
Oare de ce mai exist? As mai avea vreun motiv? Ma pierd in lumea asta mizerabila, ma pierd in ochii tai care izvorasc multa ura, ma pierd...
O noua zi, o noua provocare .. As vrea sa te pot privii, dar imi intorci spatele in sictir..
De ce ma urasti atat de mult? Dar de ce mai intreb!?
Am fost fermecata de un simplu zambet fals, eram drogata cu ura ta .
Dar urandu-ma atat de mult, te-ai atasat de mine fara sa vrei, totul s-a transformat in iubire, in caldura sufleteasca .. si .. asta doar pentru scurt timp, dintr-o data totul s-a terminat, brusc.. Au fost multe virgule puse dupa fiecare cearta, si am ales sa punem si un punct... un punct care a sfarsit tot...
Acum .. suntem stinsi, suntem morti, pierduti intr-un intuneric prea luminos.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu