marți, 11 ianuarie 2011

Scary movie.


Si uneori ma gandesc .. de ce tot ce se intampla un jurul meu e un film de groaza?
Pe zi ce trece toate lucrurile o iau razna ..
Si din nou imi acord o alta sansa, ma privesc in oglinda, dar .. cine e straina de acolo ?
O cunosc?
Parca eu nu eram atat de palida, eu aveam ochii verzi, si eram bruneta, dar acum .. vad doar o umbra care incet, incet se stinge..
Si .. am plecat, incerc sa ies la suprafata dar lumina ma orbeste, tipetele sunt de nedescris.. Te vad .. ma vezi .. ma respingi..
Te strig, te chem, te rog .. te implor.. Si din nou mi-ai intors spatele zambind ..
Doar el era acel .. el care ma facea sa zambesc atunci cand ma stingeam.. doar el...
Prefer sa ma inchid intre patru pereti, acolo mi-e bine, dar .. o ceata neagra se lasa peste mine ..
Ma izbesc de toti peretii, ametind..
Si de multe ori imi pun intrebarea : Cine sunt eu? Oare exist?
Ma lupt cu timpul, ma lupt cu tine..
Hate you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu