sâmbătă, 19 februarie 2011

Chestii ..

Nu stiu de ce, dar.. niciodata nu voi intelege adevaratul sens al cuvantului PRIETENIE.
Toti se considera prietenii tai dar intr-un final uita de tine. :-j
Nobody's perfect... Da, asta stim cu totii dar... Oricat de multe chestii ai de facut, aminteste-ti si de prietenul ala.. care? ala..ala..
Uneori .. ajung sa cred ca defapt nu exista prieteni ..
Sau poate da.. dar nu aici..
Cum ziceam, mereu am fost pe locul III...
Si niciodata nu mi-am putut inchipuii ca se poate mai rau de atat.. dar DA!..Se poate.. asa numitii prieteni nu dau doi bani pe sufletul celuilalt..Important e sa se simta ei bine pana la urma si nimic nu le mai pasa,mereu am pus suflet.. prea mult suflet si intr-un final.. se uita ca mai exist si eu.
The end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu