joi, 20 ianuarie 2011

Tradarea ...

Hmm..
Vi s-a intamplat vreodata ca prietenul cel mai bun sa va tradeze chiar atunci cand aveti cea mai mare nevoie de el/ea?
Presupun ca da.
Si mie ..
Era vara .. cald .. aveam 6 ani si am iesit afara .. fiind "noua" pe acolo nu aveam prieteni.
Dar era o fetita blonda, cu ochi verzi, de inaltimea mea.
Cu timpul ne-am imprietenit, am ajuns cele mai bune prietene, nedespartite, unde eram eu era si ea, unde era ea eram si eu.
Si asa au trecut anii copilariei .. alaturi de ea.
Am ajuns la scoala, clasa I, II, III. IV... Scoala nu ne putea sta in cale, aveam teme cu gramada dar ne faceam 5 minute pentru a ne vedea un pic..
Si am ajuns in clasa V .. profesori .. materie mai grea, dar eram unite.
Au venit anii adolescentei.. clasa VI... VII ... si uite ca totul s-a terminat.. Cei frumos dureaza putin, nu?
Deja eu ma invechisem .. trebuia sa fiu perfecta, desi nimeni nu e perfect.. Ne-am dat 10000 de sanse, dar nimic..
Odata cu anii adolescentei a inceput si LAUDA, INVIDIA, URA..
Si ceea ce ma durea mai mult era faptul ca nu reuseam sa o fac fericita desi ma straduiam foarte mult, ma certam cu cei dragi pentru ea, sa o pot ajuta sa treaca mai departe in "lungul drum al prieteniei noastre."
Dar acel drum nu era lung... era foarte scurt.. s-a terminat tot.. din motive prostesti..
Ea nu ma mai considera "sora ei cu care a impartit totul" ci doar o simpla EA.
De ce?
Pentru ca a aparut un alt cineva in viata ei, care .. poate ii aduce o raza de lumina in viata..
Poate ca si voi aveti un prieten bun care nu ati vrea sa i se intample nimic rau, si sa va fie alaturi mereu, dar aveti grija.. cel mai bun prieten iti poate fi cel mai mare dusman..
Acum nu regret nimic, eu nu iert usor.. Si .. odata ce mi-ai iesit din suflet, iesit esti pentru totdeauna..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu